zondag 12 december 2010

To eat or not to eat, mijn nieuwe blog

Ik ben naar aanleiding van de gestelde diagnose " Coeliakie" bij Firyel een nieuw blog begonnen waarop ik mijn/ onze bevindingen beschrijf. Ook hoop ik er in de toekomst leuke recepten en tips enz. op te kunnen gaan zetten, maar daarvoor moet ik eerst zelf wat meer bekend zijn met alles erom heen. Voor nu kan je gewoon lezen wat het betekend als je kinde deze diagnose cadeau krijgt. Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje willen nemen als je het interessant vindt om hier meer over te weten te komen.
Je kan een verwijzing naar de link boven aan deze blog vinden bij het tab-blad: to eat or not to eat.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig idee om een blog hiervoor te starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k vind het hartstikke goed dat je dat hebt gedaan, ik heb er zelfs wat aan, want het is voor mij zo lang geleden toen de diagnose werd gesteld (37 jaar geleden) en toen was het nog zo dat er maar 1000 patiënten in heel NL waren die de diagnose hadden. Dus ook veel minder informatie was er, nu is dat ook heel anders, door de jaren heenben ik steeds meer gaan genieten van het glutenvrije leven omdat er zoveel producten te koop zijn, wat vroeger absoluut niet was, laat staan uit eten destijds, of vakantie in het buitenland... alles moest zelf mee worden gesjouwd, geen kant en klaar brood te koop, nee zelf bakken, invriezen en in een keoltas meenemen zodat het in een hotel of appartement in een vriezer weer kon. Als ik er nog aan denk......

    BeantwoordenVerwijderen