zaterdag 13 augustus 2011

Chaos

Deze pagina had ik enkele weken geleden al gemaakt. Ik zag zoveel leuke technieken en ideeen, dat ik geen keuze meer kon maken. Ik ben begonnen met een ooit verkeerd ongekocht vel designpapier waar veel zwart, fel roze en groen in zat. Dat in stukken gescheurd en opgeplakt, gesso eroverheen, acrylverf erover en daarna gesso vermengt met zwarte acryl erover. In de natte verf de letters "Chaos" gekrast en met diverse maten dekseltjes van medicijnpotjes cirkels erin gedrukt. Vervolgens met een oud bankpasje met gesso strepen/krassen getrokken, de cirkels ingeverfd met acryl, stuk papier gescheurd en met verfwater vies gemaakt, tekst geschreven en opgeplakt. Daarna met de heattool de acrylverf te lang verwarmd zodat er overal blaren ontstonden om de structuur erin te krijgen. Vervolgens nog met posca markers en Eddings deatils aangebracht.Door de structuur is dit eigenlijk ook een pagina geworden die je moet voelen wil de boodschap goed overkomen. Weer een heel andere stijl, maar daardoor juist wel weer erg leuk om te maken.




4 opmerkingen:

  1. Er weer heerlijk op los gekliederd Josè :)Jammer dat we via internet nog niet kunnen voelen, maar kan me de structuur toch wel enigszins voorstellen !
    Hopelijk heb je nu weer wat meer ruimte in je hoofd...
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ze volgens mij allemaal uitgeprobeerd ;) Leuke pagina's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook erg leuk, maar in het echt nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf, ik dacht eerst is dit wreck my journal

    BeantwoordenVerwijderen