zondag 31 juli 2011

Art Journal pagina van Firyel

Ik had vandaag beloofd aan Firyel om te gaan knutselen en aangezien ze mij de afgelopen dagen veelvuldig bezig heeft gezien met verf enz. in mijn Art Journal, wilde ze ook graag in een boekje wat maken. Nou ja, in een Art Journal kan en mag alles, dus ga je gang maar..... natuurlijk wel met hulp en aanwijzingen van mama. Pagina's heeft ze in de Gesso gezet, daarna plaatjes uitgezocht, vervolgens met door haar zelf uitgekozen kleuren acrylverf over de gesso heen gegaan en daarna heeft ze met een pasje een heel dun laagje Gesso daar weer overheen gedaan. Vervolgens de plaatjes gerangschikt en heb ik ze voor haar met multi gelmedium opgeplakt. Aangezien madam nog niet kan schrijven, heb ik ook de tekst maar voor haar erbij gezet. Verf in haar haar en haar gezicht, maar het resultaat mag er wezen. Ze is er zelf dan ook onwijs trots op en wilde meteen een nieuwe maken *LOL*. Straks kom ik zelf niet meer aan de beurt hahaha. Maar ik moet zeggen dat ik hem zelf ook erg leuk geworden vind. Oordeel zelf maar!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zulke dingen samen met Firyel doet en ze heeft het creatieve gen heel duidelijk van jouw !
    Zeg haar maar dat ze het prachtig gedaan heeft !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk en knap van Firyel. Wat leuk dat mamma dat met je gedaan heeft. Je lijkt echt een beetje op je moeder wat knutselen betreft. Goed gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi werkje is het geworden.
    Knap van Firyel. Ik vind het altijd heel verbazend hoe mooi sommige kinderen al knutselen op heel jonge leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg!!!

    Lijkt me erg leuk als je dat samen met je dochter kunt doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk geworden zeg. Mooie kleurtjes. Gezellig om samen te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen