zaterdag 2 juli 2011

Grijs tinten

Ik wilde al heel lang een keer een plaatje kleuren met voornamelijk grijstinten. Dit plaatje had ik vorige week samengesteld wederom met digi's van Make it Crafty en had ik dus nog liggen wachten om gekleurd te worden. Wel een uitdaging om zo weinig kleur te gebruiken en toch diepte en varieteit aan te brengen in de afbeelding, maar vind hem zelf wel aardig gelukt. Helaas niet te best licht gehad bij het foto maken, dus hoop dat het evengoed wel goed overkomt.

Gebruikte copic markers: C1,3,5,7 RV91,93,95,99,000 0

5 opmerkingen:

  1. Mooi ingekleurd!!! En is weer eens wat anders dan de "standaard"copic plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook erg mooi geworden zeg. En dat met (bijna) alleen grijstinten. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig resultaat. Door de kleuren wordt het een vintage achtig plaatje. Helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel subtiel gedaan Josè, prachtig vind ik het !

    BeantwoordenVerwijderen